FC Tuusula C2 -pojat etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy, joukkueen kotipaikka on Tuusula ja pelattava sarja C2 -pojat Uudenmaan kilpasarja. Joukkueeseen kuuluu 21 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

FC Tuusula C2 pojat ( 2004 syntyneet) kilpajoukkueessa on vielä muutama paikka avoinna.

Joukkueen harjoitukset seuraavasti
Tuusulan salibandyhalli ma 18 - 19:00
Tuusulan salibandyhalli ke 18-1 9:30
Hyrylän koulukeskus to 17- 18:30

Joukkueen valmennuksesta vastaa päävalmentaja Marcus Palin, valmentaja Esa Karjalainen, Eetu Rikka ja Toni Kuronen.

Ennakkoilmoittautumiset ja lisäkysymykset joukkueenjohtajalle sähköpostilla fctuusula04(miuku)outlook(piste)com
Ilmoitahan viestissä seuraavat tiedot: Nimi, syntymäaika, puhelinnumero, sähköposti, pelipaikka, kätisyys sekä pelaajahistoriasi.

Lisätietoja joukkueesta löydät https://www.fctuusula.fi/joukkue7891

Tervetuloa mukaan !

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 12 kuukautta sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
FC Tuusula C2 -pojat: kokoonpano